/CBA
CBA: CENTRUM BIJSCHOLING ACCOUNTANCY

Voor de business professional in accountancy, goedgekeurd door ITAA

Voordeelpakket: alle 13 sessies

Schrijf in voor alle 13 sessies op zaterdagochtend (S1 tem S13 hieronder)
en geniet 35 % korting!
€795

Voordeelpakket: de 3 updates

Schrijf in voor de 3 updates BTW, VENB & PB (S11-S12 en S13 hieronder)
en geniet 10 % korting!
€255

Losse opleiding(en) of voordeelpakket: u kiest!

Aanbod: sessies (S) - practica (P) - bijscholingsdagen (B) - expert classes (EC)

Sessie: op zaterdagochtend van 9 uur tot 12 uur

Practicum: oefensessie in kleine groep op zaterdagochtend van 9 uur tot 12 uur

Bijscholingsdagen: volledige opleidingsdag in kleine groep op vrijdag van 9.30 uur tot 16.30 uur

Expert Classes: hands-on opleiding die bestaat uit meerdere sessies

The best of both worlds - afwisselend op campus en online

Sessies:

De zaterdagmorgensessies gaan enkel online door via live streaming. Voorafgaand aan elke sessie ontvangt u een e-mail waarmee u zich kunt registreren voor de livestream in Zoom. Is er iets tussen gekomen om live te volgen? De opname van het seminarie is steeds beschikbaar op vraag.

Online netwerken is echter niet evident. Om de kracht van netwerking blijvend te stimuleren, plannen we regelmatig een live event, in de aula van de VIVES Hogeschool, met aansluitend een netwerkreceptie. Hou de website alvast in de gaten.

Practica en bijscholingsdagen:

Voor de practica en bijscholingsdagen verwelkomen u graag op de campus. Op die manier wordt de interactie geoptimaliseerd en hebt u ook de kans om even te netwerken met de docent en de collega’s.

NIEUW/Expert Classes:

In een expert class verdiepen we ons in een bepaalde tool/materie die voor cijferberoepers relevant is. De expert classes worden heel hands-on opgevat, waarbij u zelf aan de slag gaat met de betrokken tool.

Wij verwelkomen u dan graag op de VIVES campus in Kortrijk, de expert classes worden niet gestreamd.

The best of both world dus.

ITAA? Wij laden uw opleidingsuren voor u op in het ITAA-portaal indien u ons uw ITAA-nummer doorgeeft bij inschrijving.

Hebben reeds plaatsgevonden