Valérie Rits

Inspirator bij CBFV. Energiek en vol vuur. Een dame met pit en charme, én een grote kennis van financiën en verzekeringen.

Els Peeters, medewerker bij VIVES Kortrijk Business School

Els Peeters

Deze hands-on rots in de branding drukt niet enkel onze syllabi in de cursusdienst, maar is ook graag tot uw dienst op de CBA-sessies op zaterdag. En dat zal u geweten hebben.

Karolien Declercq, coördinator van VIVES Kortrijk Business School

Karolien Declercq

Aanvoerder van VIVES Kortrijk Business School. Inspirator bij CBA en CBI Landmeten. Professioneel en daadkrachtig. Maar ook vol gevoel en eigenheid. Ze houdt van haar gezin en het leven.

Heidi Garrein, medewerker bij VIVES Kortrijk Business School

Heidi Garrein

Enthousiasteling bij en voor VIVES Kortrijk Business School. Sensitief, gedreven en creatief. U kan haar op een sessiedag onder andere vinden aan het onthaal, waar ze u graag de juiste weg toont. Ze houdt van haar gezin, muziek en sport als leidraden in haar leven.

Laure Buyse

Inspirator bij CBI. Klein maar dapper. Goochelt met immo-kennis en haar groot gezin.