VIVES Kortrijk Business School

Uw opleiding, uw keuze

U krijgt steeds de keuze, per seminarie, om de opleidingen waarvoor u ingeschreven bent, live te komen volgen bij VIVES of als webinar.

! Opgepast, deze keuzeregeling geldt van zodra de coronarestricties (van 4 m2 per persoon) worden opgeheven en we de volledige capaciteit van onze aula’s terug kunnen benutten.

Deze keuze hoeft u NIET in te geven bij inschrijving, maar zal u een week voor de datum van de opleiding kunnen meedelen.

Voorafgaand aan elke opleiding zal u immers een e-mail ontvangen waarin u zich, indien gewenst, kan registreren voor het webinar. In geval van gedeeltelijke restricties (bijvoorbeeld de regel van 4m2 ) of volledige lockdown blijven/worden alle seminaries enkel aangeboden als webinars.
Wij volgen de coronamaatregelen op de voet en passen indien nodig ons aanbod voor u aan.

U kiest voor seminarie? Dan is dit het stappenplan:

  1. U schrijft in via de website. U hoeft hier niet aan te geven hoe u de opleiding zal volgen. Opgelet: vul zorgvuldig uw gegevens in aangezien wij deze nodig hebben om u op een correcte manier een vlotte service en dienstverlening te kunnen garanderen. Zo hebben wij uw persoonlijk gsm-nummer nodig om u te kunnen bereiken per sms in geval van een laattijdige wijziging of annulatie, uw persoonlijk e-mailadres om u de cursus, de linken naar de webinars en uw persoonlijk attest van deelname te kunnen bezorgen en het mailadres van uw bedrijf of werkgever om de factuur te kunnen bezorgen aan de juiste persoon.
  2. U ontvangt een bevestiging van inschrijving per e-mail op uw persoonlijk e-mailadres.
  3. U ontvangt voortaan de factuur digitaal per e-mail op het e-mailadres van uw bedrijf of werkgever dat u heeft ingevoerd onder facturatie in het inschrijvingsformulier.
  4. Uiterlijk tien dagen voor elk seminarie ontvangt u een e-mail waarin u de mogelijkheid hebt om tot de dinsdagavond 24 uur voor het seminarie te registreren voor de webinar versie van de opleiding.  Eén week voor het seminarie ontvangt u nogmaals een herinnering om te registreren. Indien u het seminarie wenst te volgen op de campus, dan dient u geen gevolg te geven aan deze e-mails en dient u zich dus niet te registreren. Wij verwachten u in dat geval ter plaatse op de campus. Opgepast: dit is enkel mogelijk als de coronarestricties volledig worden opgeheven. Zo lang de regel van 4m2 geldt, kunnen wij geen seminaries organiseren in onze aula’s.
  5. De dag voor het seminarie ontvangt u van ons de cursus op uw persoonlijk e-mailadres.
  6. Op de dag van het seminarie staat een professioneel team van enthousiastelingen klaar om u te verwelkomen.
  7. Bij aankomst kan u de cursus op papier bekomen, en dient u de aanwezigheidslijst te ondertekenen.
  8. Na het seminarie ondertekent u opnieuw de aanwezigheidslijst en daarna ontvangt u het attest van deelname via e-mail. Dit komt aan op uw persoonlijk mailadres dat u heeft ingevoerd in het inschrijvingsformulier van onze website bij inschrijving.

Of eerder webinar?

  1. U schrijft in via de website. U hoeft hier niet aan te geven hoe u de opleiding zal volgen. Opgelet: vul zorgvuldig uw gegevens in aangezien wij deze nodig hebben om u op een correcte manier een vlotte service en dienstverlening te kunnen garanderen. Zo hebben wij voortaan uw persoonlijk gsm-nummer nodig om u te kunnen bereiken per sms in geval van een laattijdige wijziging of annulatie, uw persoonlijk e-mailadres om u de cursus, de linken naar de webinars en uw persoonlijk attest van deelname te kunnen bezorgen en het mailadres van uw bedrijf of werkgever om de factuur te kunnen bezorgen aan de juiste persoon.
  2. U ontvangt een bevestiging van inschrijving per e-mail op uw persoonlijk e-mailadres.
  3. U ontvangt voortaan de factuur digitaal per e-mail op het e-mailadres van uw bedrijf of werkgever dat u heeft ingevoerd onder facturatie in het inschrijvingsformulier.
  4. Uiterlijk tien dagen voor elk seminarie ontvangt u een e-mail waarin u de mogelijkheid hebt om tot de dinsdagavond 24u voor het seminarie te registreren voor de webinar versie van de opleiding. Eén week voor het seminarie ontvangt u nogmaals een herinnering om te registeren. Indien u zich registreert, dan valideren wij achter de schermen uw registratie waardoor u een bevestigingsmail ontvangt met de link naar het webinar in Zoom. Dit gebeurt dus niet automatisch en kan eventjes duren. Deze link naar het webinar wordt pas actief op het startuur van de webinar. Vooraf ziet u alleen een wachtscherm.
  5. De dag voor het seminarie ontvangt u van ons de cursus op uw persoonlijk e-mailadres.
  6. Op de dag van het seminarie klikt u op de link die u heeft ontvangen via ZOOM ('Click here to join'). Het volstaat om te klikken om op de juiste plaats terecht te komen. U hoeft hiervoor geen Zoomaccount aan te maken of paswoord in te geven. Uw persoonlijke link is automatisch beveiligd met een paswoord dat gekoppeld is aan de link zonder dat u dit hoeft in te voeren.
  7. U ontvangt uw attest van deelname indien u aanwezig bent van begin tot einde, en u laat uw scherm ook open staan tijdens de pauze.
  8. Mocht u, omwille van technische problemen even uit de webinar verwijderd worden, dan kan u door te klikken op de link gewoon terug opnieuw aansluiten.
  9. Mocht u een probleem ondervinden bij het klikken op de link, dan kan u ons steeds bereiken via e-mail (info@kortrijkbusinessschool.be) of gsm-nummer 0478 66 76 38. Wij bellen u zo snel mogelijk terug indien wij uw oproep niet meteen kunnen beantwoorden. Tijdens de webinars zijn we NIET bereikbaar op ons vast nummer.
  10. Het geluid kan u aanpassen in ZOOM, links onderaan op uw scherm bij audiosettings.
  11. Na het seminarie ontvangt u uw attest van deelname digitaal per e-mail op uw persoonlijk e-mailadres dat u heeft ingevoerd in het inschrijvingsformulier op onze website.

! Om onze dienstverlening te optimaliseren werken wij aan een intranet dat in de loop van 2021 beschikbaar zal zijn. Daarin zal iedere cursist zijn eigen persoonlijke documenten, zoals attesten en facturen, kunnen downloaden.

Bijscholing met catering

! Enkel voor de bijscholingsdagen mét catering (CBA) is er geen individuele keuze mogelijk. Wij zullen bekijken of het veilig is voor u om deze op de campus te laten doorgaan. Indien dit het geval is, dan vindt de bijscholing voor iedereen op de campus plaats. Indien dit niet veilig is, schakelen we voor iedereen over op webinar.